ingen såg mig ingen hörde inga bevis så de va iinte jaaag, inga avtryck inge DNA!

Shuuu bre :D Sitter just nu vid datan i vardagsrummet och kollar lite på tv samtidigt och lyssnar på musik :D bruden gör allt vettni :D hahah nej men va i centrum innan med becka :) men sen skulle hon hem så hon fick skjus av emelie och jag tog longboarden och åkte hemåt :D haha sjuuukt att jag kom t mossen samtidigt som dom ;) kuuunglig man är ^^ aja snart blir de väll att röra sig mot centrum eller aah unkan like a boss :D standard asså :) aja puss/Amanda 
hahah läser den alltid högt typ 24/7 sen sitter jag och testar om de går och de fucking roligaste är det går och skriva "fucking" över fucking allt. fucking crazy bree. Som igår när jag fucking ramla typ asså det gjorde så fucking ont så jag visste inte vad jag fucking göra jag kunde fucking inte gå heller fucking cp.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0