Knas dag..

HErregud vilken dag asså... 
började chill drack lite hemma hos julia sen drog jag och dani och träffa noel och ngr till i rönninge sen blev de bråk mellan dom och "våra" salems killar bråka med dom och du jag va så jävla rädd.. jag hatar bråk asså de är de väääärsta som finns jag skakade hälften för att jag frös och hälften för att ajg va så jävla rädd. jag försökte ta tag i jocke och få bort han sen försökte jag snacka med mackan.. men nejnej inget funkade! fucking åsnor båda två :/ så jag och ante pallade inte med bråk å vi gick och satte oss vi bussen.. känns rätt skönt att jag har pratat ut med ante nu oxå och att dom inte e sura! :D sen stog jag och pratade med salle också haha de va trevligt! sen på ett litet hörn kom linkan in ;) hahha orkar itne sen kom mange och sen va vi typ en hel grupp xD men sen kom bussen och alla sprang till den hah jag och jeppe så efterblivna så vi ser den inte.. men vi hann med iaf x) så jag hoppade av bussen med jeppe och stefan hahaha asså jag har nog aldrig haft så kul med dom som jag hade då! asså omg andas xd asså stefan tog min väska och hade den vid armväcket och gick som en brud och vickade på röven.. så hör man jesper" steffe lägg ner de kommer en bil.. steffe förfan en bil!! tänk om de e dom från södertälje fyfan vad du skämmer ut oss då!!! ahhahahahha så va de nille (angelica J's bror) och dana HAHA fyfan.. sen drog jag och stefan hem till stefan och hämmtade hans hund och så gick vi till jesper och möte han och hans hund! :p men deras hundar gick inte ihop med varandra så stefan sa till mig att gå med jesper istället.. så jag och jesper gick ut i skogen och gick med jackson :D fett gulliga haha sprang runt och lekte xd.. 
Aja fucking bibel nu xd puss/Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0