SShuuuu brooes

Sitter just nu i mitt rum.. dagen har jag spenderat med noelia :D 
hela dagen sjuukt kul! :)vi har inte gjort något direkt speciellt haha centrum häng typ hela dagen :) 
fick ett fett gulligt sms idag.. haha aah eller 2 xd.. 
de första va av jesper där de stog "Tänkte bara be om ursäkt om de blev lite mycket igår när ja o jocke drev där med dig?<3" hahah sööto klart de är lungt! jag vet att du ändå aldrig skulle göra något sånt på riktigt! :* 
sen de andra va av jocke där de stog " Du behöver inte sakna mig. jag finns alltid i ditt hjärta! <3 " hahah nutte :*
haha fett gulliga helt random båda två :) aja sånna sms är ju bara gulliga :* haha aja va hemma hos noe nu på kvällen och vi kollade på en fett bra film! den handlade om ett gäng som skulle tjåla 50 bilar på 24 timmar. Kommer inte ihåg vad den hette men grymt bra va den iaf :D aja ska fortsätta kolla på tv och lyssna på musik nu hare bääästa nu :* /Amanda 
SAKNAR SOM FAN!!!!!!!!! ta mig tbx nuuu.. och kom hem nu honey bononey! <3333
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra? :)

2012-07-09 @ 00:30:31
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0