Fredag.

Hejsan. Idag på dagen hade jag faktiskt en bra dag med min underbara klass! Njöt verkligen varje sekund. Eftersom att jag ska byta skola o flytta nu måste man ta vara på de sista. Blir nog jobbigt på skolavslutningen , men de blir ändå jätte skönt att lämna allt dåligt bakom
Sig o börja om allt på nytt. Nya vänner, nytt liv helt enkelt.

Iallafall vi var på heron city o bowlade, i min grupp var de emmma, jesper,jag o anders :D gissa vem som vann? Inte vare jag iaf (emma) aja fick iaf 1 strike..
Sen gick vi o åt kebab , vidare till mediamark kolla skal, testa fetaste hörlurarna ja alt möjligt. Sen gick vi vidare till MIO hitta min perfekt säng där. Som jag ska ha i mitt nya rum! GryyMt! Sen taggade vi hem o bussen tog en evighet, aja dunk på högsta! Sen va vi framme i tumba , satt med nour o emma på bussen snacka o sen gick jag av på mossen. De va min dag , orkar inte har inget speciellt roligt att säga om kvällen , lite tårar. Aja lägger upp bilder nu TTYL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0