Gårdagen...

Igår:
Igår vare unkan som gällde!! :D bääästa bror! fick lite "små" panik när jag såg en viss människa som jag inte orkade se.. kännde som om de va evigheter sen man såg han sist men aja.. jag och mackan hade seriös KRIG igår!! hahaha de började med att han satte sig på mig i soffan när jag mådde illa så sa han till 2 till och sätta sig på mig och jag fick typ damp osv.. sen skulle jag göra tbx fasst de gick ju bra.. jag satte mig i hans knä och hoppade lite haha satt i hans knä i typ 20-25min hahaha känndes som evighter.. men han o amanda tog min mobil och låste den i 1timma.. och tog massa skärmbilder -.- suuuuuug.. aja sen när unkan skulle stänga så kom mackan efter mig med en fett jävla näve mossade chips och häller över mig så då sprang jag efter honom och så körde vi brottning i en av sofforna haha!! sen skulle vi dra t donken men jag o noe hoppade av i centrum för jag orkade inte med visa personer..  sen fick vi skjus t mossen av drougge o tog bussen t tumba därifrån.. sen i tumba gick vi direkt och tog bussen tbx med dom andra. jag och noe som vanligt haha vi tog bussen uppt storskog hoppade av där och sprang över t andra sidan och tog bussen tbx ner t centrum hahah! mongos.. nej men jag ville dra hem då så jag tog bussen hem.. självklart så sätter sig människan framför mig.. (jocke) AWKWARD!!!!!!! speciellt efter de vi snackat om :$$ aja vi satt och snackade tills jag skulle gå av.. eller aa jag snackade och han typ garvade bara :$ hehe..
aja sen tog jag bussen tbx t centrum mötte folk sen drog jag t dani sov där..  orkar inte skriva mer om de hahah bibel :) puss/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0