Godbye lovah!

Idag äre fett tragiskt! :/ cassandra och jennifer ska tagga utomlands vettefan hure stavas men kekällarna å kör vi! vet att de är åt helvete med stavningen med pallar itne bry mig ;D men dom ska iaf va borta 12 jävlar dagar! hur ska jag klara mig utan jennifer så länge!? seriöst de längsta vi har varit borta från varandra är 7 dagar samma med cassandra.. knas mannen! min solstråle som lysser upp mina dagar! :( aja jag får väll tänka på henne och hennes fina ord: " pappa kan stanna hemma så kan amanda åka med " & " jag kommer sakna amanda jätte mycket " feeeeeeeeeling tha loveee! min egna lilla sötnos! aja kommer sakner er grooovt mycket :(( puss ska väll dra över dit nu och säga hejdå innan dom drar :(( /Amanda 
jennifer jag älskar dig.
 
Min egna lilla fjooooorre! haha sööööto.
haha lida o grillar korv med bäääästa (y) hahahah söt som ramlar på isen. döda mig inte om du ser det här sen (aa)
aja puss o hej leverpastej hoppas ni inte blir allt för bruna osv.. puss/Amanda 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0