hemma nu!

Hemme nu efter en sköön dag! :) drog upp t centrum med becka sen mötte vi noe sen drog becka, då fixade jag och noe cigg sen chillade vi i solsidan osv.. sen taggade vi t unkan hahah jag somnade där så awsooome jag är.. vaknade första gången av att wille slog mig på röven.. och andra gången av att jocke satta sig på mig och tesse började sjunga " love is in the air" -.-.. sug sen skulle vi köra vattenballongs sak.. haha jag och jocke skulle kasta en vatten ballong mellan oss så skulle man backa mer om mer hela tiden.. sug jag ville verkligen itne men jocke tvinga mig :(( ahaha men sen taggade jag.. *hoppar över lite detaljer här*
sen sitter jag, amanda, noelia, tesse och moises på bussen på g ner mot rönninge då noelia gjorde en grej... fyfan!!!!
nej men sen va vi i rönninge i typ tio min så tog jag, amanda , noe och affe bussen t storskog sen taggade noe o amanda hem t amanda och jag och affe gick hemåt shahaha tvinga han och ta värsta omvägarna för att jag inte vill gå själv :$$ hahahahhah aja orkar inte skriva mer nu puss! /Amanda 
fan vad gulligt!... :D
SOOOOOOOOOOOOOOMMAR!!!!!! :DDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0