hooooooooooome

ligger just nu i rummet med dani och chillar kanten och smsar lite.. haha vid tio i tolv tog jag o dani bussen upp t centrum.. men de va helt öde där.. :( haha så vi tog 00.28 bussen t tumba bruk och träffade jocke.. som kom med sin fett söta lilla hund (agnes) men den såg läskig ut haha xp.. aja sen chillade vi med han en stund.. vi fick honom till att inse att tumba brukär ett sjukt läskigt ställe! ahhaha asså svär hans hund va tillomed rädd tror jag.. alla va fett nojjiga.. sen stackarn skulle gå hem förbi allt oxå.. hahahhahahah fett synd :p men aja ska va social mot bruden och affe... -.- .... nu så puss/Amanda 
hahhahahhahhahah becka varför har du andra handen bakom ryggen för? ^^ klockers så söööt! imrn kommer bebisen hem!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDD <3333

Kommentarer
Postat av: Becka!

Hhehehe kliade mig där bak bara ;) <3

Jag är hemma och du svarar inte på sms åsnaaa!

Svar: hahah aaah jo precis.. de va inte så att du kanske hade ngn dricka eller ngt dära då? ^^ asså menar ju självklart läsk!! hahaha jo självklart.. MEN JAG SOV!!!!!!!! hahaha :D <3
amandaonatalie.blogg.se

2012-06-24 @ 11:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0