Hugh heffner..

hahahahha becka o jag helt hjärndöda osv.. :D ahhaha aja imrn blire sommarlov :D SÅ JÄÄÄÄVLA BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! som julia skrev så slipper man vänta t helgerna för att dricka nu så kööööör bara FKB :D
bääästa bror :D aja har inte hänt så mycket idag ;) just nu sitter jag och smsar med: jockeei, becka o affe like a booooooss :D aja så kan de gå.. men aja ska kolla om ngn har lust att tagga med mig ut och ta en smooooke :D
hörs sen pussss :D
Om inte unkan underhåller oss med ngt så får man väll fixa de roliga själv aiight ida som fick skiten HAHAHA!
Så kan de gå om amanda o mackan får tag i mobilen..
JAg bokstavligen tala HATAR skolan över allt annat... det värsta som finns är att veta att man ska vakna tidigt bara för att behöva gå t ngt man hatar.. Men hur mycket jag än säger att jag hatar skiten så kommer jag aldrig hata människorna jag går med! <3 kärlek tio'll en tråkigt underbar klass :) hahaha med tråkigt underbar menar jag att alla är sjuuukt tråkiga men ändå underbara för alla kan va med varandra osv osv :D
Hoppas alla får bäääästa lovet! för de tänker jag ha :DDDD
PUssS/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0