käääääärlek!

Kom hem från uttran för ett tag sen haha kollade på när Amanda och cassandra badade x) stöööörda! ;) Aja iaf.. Va i stan med cassandra idag osv.. Sen drog vi t unkan och chilla där. Själv klart va både affe och KeFf där........ Inte okej :( men iaf imrn är de väll chill dag. Måste fixa cigg bara men jag har ju min hund nu :DDDDDDD fyran vad han kommer ångra allt han gjorde mot mig i vintras för nu är de pay back ^^ Aja sen på fredag är de midsommar? :) då ska jag och cassandra ut t landet som vanligt med våra familjer fast kommer hem på kvällen! Då Ere SUUUUUUUUPA!!! Ska bara hitta fest oxå haha bra ide va? ^^ Aja de fixar sig nog.. Men ska kolla tv nu sp skriver mer sen om internet funkar på luren eftersom att appen inte funkar -.- puuuuss/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0