ooooooooommmmmmmmmmggggggg!!!!!!!!!!

HHAHAHAHA asså jag kan skratta hur mycket som helst åt igår asså jag o noe och våran humor asså den är så prima! asså vi har fantasi som 3.åringar.. de e knas.. tro mig det kan va ett stup neråt fullt med gräs och en massa shit. jag ba: noelia tänk om du skulle ramla ner HAHAHAHAAH jag föreställde mig en korv osv hahahahah!!!!!!!!
aja så kan de gå!! hahahahahahahah mongos. :)
men sen på kvällen vid typ 03.30 så smsar affe och frågar om han fick sova här.. sen så kom han hahah asså jag har inte sovit någonting.. eller jo han lät mig sova i 30min.. hahaha vi kollade på tv, snacka osv.. den där människan är typ som keff. båda är fett enkla att prata med.. hahaha men iaf han drack upp min energi dricka (1liter) bara påpeka de.. sen glömde han sin 5.a här.. hahah glöm att han får den , sen glömde han sitt jävla armband oxå.. -.- aja kul och veta, asså jag skriver som ett cp eftersom att jag är grooooooooooovt med trött!!! :(((( så puss/Amanda
hahahaha fyfan vad läääääääängesen! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0