SHO BRE!

Min iphone har pajat så kan inte blogga ifrån den.. fucking mans h*ra den e...
aja dagarna har väll rullat på som vanligt lite små chill nu på slutet när betygen är satta.. A i alla ämnen.. lite små kung sådär! ;) och sen vare verkligen inte så... men man kan ju drömma att man va duktik iaf..
AJa kom nyss hem från wille haha herregud jag ska aldrig mera sova där! först va rummet iskallt sen vare så jävla varmt så ingen kunde somna .. Men efter typ flera timmars försök att somna så somnade jag tillslut och då sparkar jag av mig täcket.. ja men då väcker idioten mig och frågar om jag fryser, asså vad vill du!?!?! de va typ mitt svar! :D.. aja sen har han ju 2 små bro'öder som på morgonen hoppade runt, självklart ska dom ha rummet över hans ahahha fml känslan som uppstår.. desutom när man blir väckt vid 1 och skulle varit hemma tidigt så jag typ låg kvar sen ba: fml jag måste SKYNDA öka takten öka taken.... :D ahhahahahahahahahahahhahahha aja ska möta becka nu en stund ;) bloggar mer senare puss på stjärten/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0