Shooo

Ala home.. Jag bokstavligen talat! hatar min mobil iphone skit sak kan dra åt helvet... seriöst suger den häst balle.. Fett irreterad..sen vart de ju awkward moment när jag och noelia sitter som riktiga direkt importerade importer från jag vet inte vad.. ute på en sten trappa och röker hah så kommer sudden.. hahah jag ba : tjeeena sen ner med huvet och skämms hahahhahaha! PINSAMT :D.. BÄÄSTA  vart nyss på lite bättre hunör efter att ha snackat med jimmy och noelia! :D jag och noe ska nog dela en platta imrn fast vi får väll hoppas på att julia M åker med och köper en för jag har ingen aning om vart jimmy bor haha xD aja ska fortsätta o lyssna på musik och smsa lite med olika people :p  så pusselipusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0