Thaa day

Idag:
Vaknade runt 11 ungefär hemma hos dani och chilla kanten och så.. Sen drog jag hem på vägen hem träffade jag mange haha fett länge sen man snacka med den snubben asså ;) trevligt läge ;) men iaf sen fixade jag mig o dusha o sånt sen drog jag t becka så gick vi t bussen.. drog t centrum träffade lite folk sen fixade vi cigg.. käkade grillen osv.. så jag kom nyss hem från centrum, gick av bussen med becka haha stefan gick framför oss skit sliten kille! :D sen sa jag hejdå t becka så gick jag med stefan för han skulle hem t jeppe och hämta hans dricka för han skulle dricka idag igen HAHA hjärndöd.. Han kunde knappt gå nu lixom xD aja han berättade lite om vad som hände på kryssning like standard att ngt händer... aja ska chilla kanten nu vill fixa pengar.. har en platta cider som ligger och skriker fixa pengar!!!!!!!! köp mig!!!!!!!! hahahahahhahahhahaha aja puss/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0