Tjingeling!

Chilling brilling  dag idag :D softade med noe och ngr mer i centrum sen tog vi två 17.58 bussen hemåt och på bussen mötte vi keff.. så jag gick med keff en bit hahah så udda människ! det är aldrig seriöst aldrig tyst när han är i närheten asså aah... men iaf sen drog vi och gjorde en sak (y) och sedan drog vi oss mot unkan där vi va för resten av kvällen :) haha asså jonathan går mig seriöst på nerverna.. det finns inget jobbigare än när han och tesse jobbar -.-. herregud när affe har fått sitt jävla kärleksbrev från "mig" så kommer jag aldrig mer gå ut... fml. men aja åsnan ska sova nu (affe) inte noelia.. så då kan väll jag äntligen få sova oxå! halleluja moment.. för kan inte somna när jag smsar med ngn :/ mobilen e helt jävla cp men aja puss/Amanda 
HAhaha dampen som uppstår.. 
jag antar att de inte syns vad det står men de är till noelia och de står:
"bästa, assåcpinvalidah*rfittk*k!!!!!!!! 
vilken seriöt vilken jävla människa får hicka nu? (02.47)
har fått de 4 gånger idag!! det är cp jobbigt!!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0