Älska vädret!

Hej allihopa,Bloggade inte igår pga av att jag va ute sen när jag kom hem va jag tvungen att plugga. Duktig tjej? haha. Iaf har varit i skolan hela dagen jätte bra dag faktiskt man blir ju så glad av vädret så jävla sköönt! Har haft jeans jacka på mig och inte frusit något alls! Så det är ju bra. När ja kom hem gick jag ut med min hund, MysPys.
Älskar att gå med honom när det e varmt o skönt. Fast på vintern är det också kul jag o amanda körde alltid kurragömma med honom sen satte vi oss under en gran o tände ljus o så skit mysigt!Hahaha. Tycker synd om rebecka hon har kvarsittning till halv sex!! Jag skulle egentligen va med henne där men rektorn skicka ut mig , Jävla bith. Aja what to do? , Sitter just nu i min säng o chillar. Har fan lust o sätta på mig bikini o få lite bränna , Men så pass varmt e det väl inte? Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0