bejbi!

FAn vad soft! efter att ha gått med först sebbe, mackan och vanessa är jag äntligen hemma! hahah i slutet när det bara va jag och mackan så gick jag och sparka på hans skor! hahahahha sen ramlade jag :'( fett piiinsamt xD sen när han skulle gå han ba : trevlig väg hem nurå!  jag ba : va? sen kollade jag framåt då fattade jag va han menade -.- då står det typ 10st stora killar där asså dom kanske va typ 20år osv jag ba : ohh noooo! :( sen började dom ropa efter mig och sa att dom skulle ta samma väg och massa shit så jag kännde att jag helt plötsligt började gå bara liiiiite fortare HAHA! nej men nog om de... va på unkan idag som vanligt.. :/ men hahah jocke jävla ap huve stog och blandade våra busskort.. sen tappade han bort sig och då vist vi inte vems som va vems.. mupp huve hane rå! -.-' men iaf hahah orkar inte berätta ngt mer.. vi får se hur de blir med bloggningen hära för jag pallar inte. men de kanske komma lite random inlägg när jag har tråkigt och så.. hehe ;) men ska kolla sms på luren nu eftersom att den ligger och vibrerar sönder ^^ poooopiiiiis man e rå! :D aja puss/ amanda
Gaaaaah går inte att beskriva med ord om hur mycket jag saknar dig" kom tillbaka bästavän! rip iphone du va mitt allt! du svek mig aldrig du fanns alltid där! jag kunde prata med dig om allt jag kunde lyssna på musik och skratta och gråta tillsammans med dig! vart är du!? jag svär jag ska göra allt för att få dig tillbaka saknar dig min älskling! <33333333333333333
E största fittan som har gått på denna jord snackat fett om massa grejer inte stått för mina ord,
jag betedde mig som skit när du ändå va så go' gav mig kärlek den ända drömmen o ja' slängde alltihop,
fan nu hänger alltihop, ja' känner mig så keff skulle vilja vända tiden o ba ändra det som skett,
nu när sorgen förfyller mig jag vet att jag skyller mig själv, jag spelar inte offer det e inte synd om mig,
de dig som de e synd om, för de som jag bevisa då, e de som världen visa för oss ingen går o lita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0