.

Jag vill ta upp en sten och skriva 'jag saknar dig och den du va' och sedan kasta den i ditt ansikte så kanske du förstår hur ont det gör att sakna dig!

Jag saknar den du var! Vi hade alltid så kul helt underbart sommaren 2011 va bäst! Sommarn då, fan vad jag saknar den! Vi chattade hela tiden och pratade alltid du kalla mig saker och jag dig.. Jag sa att de va jobbigt men ändå var de kul på något sätt! De va som för några veckor sen då vi också smsade varje kväll och på dagarna oxå! Vafan hände? Nu hälsar vi knappt på varandra de kanske kommer ngt ord ibland hit o dit. Men vi smsar inte ens ngt längre? Aja folk förändras.. Men efter allt som hände mellan oss så finns jag fortfarande för dig! Om du vill prata så äre bara att höra av dig! Det känns iallafall bra för de verkar som du känner dig trygg när du skriver till mig för du skriver rätt privata saker som jag nt har att göra med men de va du själv som valde att skriva så de är bra, vet att du inte kommer att läsa det här men ville bara skriva det!.. Aja ska tagga nu! Puss älskar dig och saknar dig enormt! <333/ amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0