För er som inte fattar texten! DEE KRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!!

Nu kan jag blogga vanligt :)
la på luren med vanessa för kanske 10min sen.. hahaha jag försöker få henne till att följa med mig och martin o kanske drougge t grustaget i helgen och åka cross, och hon ville så de blir soooooft! :D
men ska väll stänga av tv.n och sätta på musik på datan och sen sova eftersom att jag börjar 08.15 imrn.. om jag orkar dra på stödet -.-' vettefan asså annars börjar jag vid 11.55 typ :D sooooft men efter skolan äre fucking KRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK! driver eller jo de är de men asså jag överdrev lite så alltså för er som inte fatta så äre KRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK! nu vart de men MEn vafan! VAFAN skriver jag ens! ngn som fattar ? någon? nähe ingen? OKEJ DÅ VET JAG VAD VI KÖR FÖR STIL! okej nu är jag riktigt jävla pajas trött asså jag vettefan vad jag skriver om men iaf : imrn är det FUCKING FREDAG och det är FUCKING KRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK! jag är FUCKING hyyyper! men iaf.. ska nog KRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKA med : noelia, vanessa, lindgren och palm imrn KRÖÖÖÖÖK Okej palla skriver mer imrn när jag fattar vad jag skriver ens hallå vad fuck gör jag!? jag skulle stänga av datan vid 23.00 det SKET sig totalt men........ HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glömm inte bort att det är FUCKING FREDAG och att det kommer vara FUCKING KRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!!!!!!!!!!! HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
SVÅRT OCH MISSA? HAHAHHA DONT GUEES SO! det är itne ens 100% säkert.. men om jag får pengar så blirE? svara rååå! nej men skit it då! iaf det blir KRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK isf! aja puss! <3/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0