Förlåt.

jag har aldrig kännt mig så här, vafan vafan händer, jag lyfter mina vingar och försvinner iväg, ja jag försvinner iväg, för jag har aldrig kännts så här för nån, har aldrig kännts så här för nån, hoppas vi hittar tillbaka nån gång, det som är gjort är gjort, går ej att ta tillbax, finns jag i ditt hjärta, bby snälla säg mig vart, vi, älskar varann, men du vet inte vad, du ska göra för att kunna ta mig tillbax, nu är hon inte här, undra vem hon är med, undra vad hon gör, och jag får inte se det, jag som har gjort felet, och jag hatar mig,(hatar mig) det jag har gjort mot dig bby, kan du flata mig, hatar att sova utan dig vid min sida, snälla kom tillbaka hjärtat, vill inte lida, ska jag leva själv nu, hoppas livet vänder, tillbax till dig och mig, när vi är bästa vänner, du gav mig flera chanser, men ville inte höra, du lämnade mig, men det skulle varenda jävel göra, kan du höra, att jag ber och jag vill, men livet har gått och blivit till en skräckfilm,

jag har aldrig kännt mig så här, vafan vafan händer, jag lyfter mina vingar och försvinner iväg, ja jag försvinner iväg, för jag har aldrig kännts så här för nån, har aldrig kännts så här för nån, hoppas vi hittar tillbaka nån gång, 

jag tänkte berättar hur det var, hur jag mår, vill inte leva utan dig, jag kommer aldrig att förstå, vad hände med förevigt, vad gjorde jag för fel, varför krossar du mitt hjärta när det äntligen var helt, snälla förstå, jag gråter floder varje natt, men är det konstigt när min älskling bara stack, kan inte fatta det, kan inte tänka att, att aldrig mer får krama dig, men bby tack, du krossade mina drömmar, mina planer som jag tänkt mig, du sa ju att jag var det bästa som har hänt dig, vi var så levande, men nu är allting dött, du fick mörkret till ljus, när du fick mig att se upp, varför(varför) kan inte leva så, vill ha dig tillbaka, men tiden får väl läka sår, men ska aldrig sluta hoppas, det ska bli bra, du och jag tillsammans vi förenas nog någon dag,

jag har aldrig kännt mig så här, vafan vafan händer, jag lyfter mina vingar och försvinner iväg, ja jag försvinner iväg, för jag har aldrig kännts så här för nån, har aldrig kännts så här för nån, hoppas vi hittar tillbaka nån gång,/ 2x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0