Gårdagen..

Wohoooo hade sjukt kul igår! förutom när alla små barn böjade snea ur och jag, vanessa och tina sprang runt efter dom.. kännde inte ens vissa? vad fuck dricker 98.or för eller 99.or eller vad dom va! okej dom gör sitt val och får göra exakt vad dom vill men vanessa fick sån otrolig panik över att de skulle hända ngt -.- osv sen innan allt de hände så va vi på unkan.. jag satt lite med: jocke, Rh, jonas.. typ? hahah fett scaryy rh är! men iaf heheh! sen drog vi t alla andra asså det hände sjukt mycket imellan allt de här...
sen gick jag och cassandra t bussen och tog den hem med: william, jocke och martin sen hoppade patric  på oxå! HAHAHAHAHHA  asså jag dör :')  de va en as kul buss resa enligt mig som satt och garvade hela vägen hahahah! sen när jag och cassandra gick hem så gick martin k bakom! HAHA jag skulle ta en blomma asså bara bryta av en bit samtidigt som jag gick.. HAHAH då råka jag dra upp hela blomjäveln HAHAHAHHAHAHAH sen la jag tebaka den (nästa iaf) men då tar cassandra upp den och langar den rakt i halva feejset på mig hahah så vi står och kastar den på varandra framför martin hahaha och han gick typ och garva åt oss! HAHAHAHAHAHAH det roliga va att alla trodde jag va fett packade men jag rörde inte ens skiten :D  men nu orkar jag inte skriva mer för jag sitter helt fucked up... / amanda
HAHAHAHA skön lirare han e asså!
HAHAHAHHAHAHAHHA jag dör! fett skön ba gå och lägga sig i en sån där! xD puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0