Haha vanessa

Hahahaa Vanessa fett gullig när hon skulle gå x) hon kom fram och skulle säga hejdå så höll hon om mig as länge och typ låsas grät och ba: Asså kag kommer sakna dig! Hahaha jag ba: Vanessa! Jag kommer sakna dig oxå... Men vi ses säkert imrn Hahaah gett drygt nej men vi drev ju..
sen Emelie! Bara Noelia som kommer fatta nu!
...................................
HAHAHAHA Emelie så klockren!
Vi kommer från rsf och *tar ett bloss* och tänkte fråga en sak osv sen ba: köparen- vad samlar ni pengar till?
Emelie - Hasch!!!!
Hahhahahahhahah
Sen balkongen mamman med sina barn hahahahaha Asså jag dör!! :') Aja ska väll snart börja tagga mot tha buss! ;) / Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0