HAHAHA

Vaknade nyss sen tog jag mig upp ur sängen efter ett tag hihi :') sen smsa noelia och sa att vanessa hade frågat henne om jag o noelia ville träffa henne idag så de blir väll att vara med noelia och vanessa idag sen blire säkert alla andra ochså standard asså :)
men iaf igår HAHAHA alla va så jävla hypade och fulla! herregud asså :')
Undra hur alla ser ut idag speciellt berg, dennis, jocke, jeppe och stefan, dom som bråkade mest.. xD
Men de händer ju  seriöst Aldrig någonting i salem så när det väll händer något så samlas alla. :)
Så igår vare en rolig dag men ändå as läskigt! hur knas är det inte att se en person som man kännt sen man gick tillsammans hos dagmamma ligga och bli sparkad i huvet? :s
aja tidigare innan allt bråk började så satt jag och noelia ute med jesper först sen gick vi in för jag skulle beställa 2 billys pizzor ( 1 till mig 1 till jeppe ) hahha och sen när vi skulle gå tillbaka efter vi hade fått dom och allt annat så vare massa folk där hahah fett pinsamt och sitta ute och äta en pan pizza framför alla killar HAHA! men fuck dom jag åt ändå eller ja jag åt det som fanns kvar.. inte ens det men först så tog stefan 2 feta tuggor sen tog jocke också 2 feta tuggor så halva pizzan va borta :/ sen så skyndade jag mig som fan hahaha men sen när de va en bit kvar så hade jocke tjatat så mycket på att få smaka igen så han fick resten! hahahha fett äcklig han tröck in resten i sin mun Människa asså xD men iaf tur att cassandra itne läser bloggen haha för hon hatar när jag berättar vad dom gjort ! men grejen är den att det ALLTID händer roliga eller konstiga saker när dom där grabbarna är med! bara för att hon aldrig har ngt kul att berätta om eller jo! men hon själv tänker inte på det men hon pratar ALLTID om marcus! precis som hon säger till mig att sluta att hon inte vill veta.. avis..? nej men hon snackar alltid om vad han gör och jag om dom så fuck af! :D men nu äre typ värsta ointeressanta bibeln här eftersom att ni som inte bor i salem antagligen inte fattar ngt eller ni som inte va i salem/ centrum igår ;) / amanda
SÅ här ser hela facebook ut efter att de hänt något här i salem!
hahahaha så där är typ hela facebook bombat med! sen alla som inte såg skriver :
hahahah herregud asså :')  aja det är ju inte över än, men igår vann iaf salem! 1-0 fuck årsta/tumba ;o
men när årsta tog till sparkar i huvet på berg de va då alla sneade ur som fan dom släppte tillomed en hund på han som gjorde det! Han kissa på sig när han sprang HAHAHAHAHHAAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!! han vart jagad av hunden ända till centrum från unkan HAHAHAHA stackars människa kommer väll aldrig våga gå nära hundar igen :') men orkar inte mer nu hahahha! byebye / amanda  skrev de där uppe oxå men orkar inte ta bort de xD*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0