Hatar att jag älskar dig så mycket!.

Jag tänker på dig hela tiden vill att du ska veta hur de är, vafan ska jag göra vill ej att de ska va så här! Det känns tomt inte redo för att ta nästa kliv 1 år med dig de va de bästa i mitt liv. Men saker förändras de blev som de blev och jag vet att allt som har hänt är mitt fel men känslan av att vara ensam kvar är någonting som speglar mina sämsta val. Jag säger som det är att jag vill att du ska stanna kvar, jag älskar dig även fast du inte känner samma sak jag saknar dig jämnt varje dag varje kväll. En gång hade jag allt men nu står jag här själv. Den här går ut till dig bara dig vad som än händer kommer inget, inget kunna ändra vad jag känner och även om det känns omöjligt så hoppas jag att nångång nångång att allt ska bli bra!.

Snälla lämna inte mig jag vill finnas där hos dig när mörkret faller när lampan släcks vill jag känna dig nära mig jag kan förstå om du vill gå men jag vill att du kommer ihåg bara att du ska må bra jag saknar dig älskling kom tillbaks.

Har så mycket jag vill säga så du ska förstå jag saknar dig bara mer för varje dag som går spenderar mina dagar till att tänka på minnen vad fan ska man göra när den man älskar försvinner? Kom tillbaka för jag kan inte sluta drömma om tiderna med dig som jag aldrig kommer glömma jag ville aldrig att du skulle glida jag vill kunna vakna med dig vid min sida. Snälla förlåt mig för allting som har hänt jag vill bara att jag ska kunna va med dig igen. Men vissa saker blir inte som man vill, men du fick det att kännas som om tiden stod still. Jag säger vad känner och jag hoppas du förstår mig. Försöker tänka på nått annat men det går ej för när inte du är här är allting kalabalik utan dig i mitt liv kommer inget bli sig likt..

Snälla lämna inte mig jag vill finnas där hos dig när mörkret faller när lampan släcks vill jag känna dig nära mig, jag kan förstå om du vill gå men jag vill att du kommer ihåg bara att du ska må bra jag saknar dig älskling kom tillbaks snälla lämna inte mig jag vill finnas där hos dig.. -a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0