Hooome!

Nu är man hemma igen efter en dag i centrum och unkan! Like à booss! :p
Nej men jag och Noelia va på biblioteket i Salem HAHAH soft ställe vi hitta värsta mys hörnan inne bland alla böcker! ^^ haha de fanns en magnet tavla där så man kunde göra meningar med ord lappar Hahhahahah BÄSTA NOE! :D
Men iaf pallar nt skriva mer om de haha x) men nu ska jag faktiskt visa mamma att jag är grymt duktig så ska läsa lite i min engelska bok nu :) och den här veckan har jag varit så duktig så kag kommer få 200:- eller mer imrn!!! :D shaa ja jag är överlycklig! Skulle bara fått 100:- igentligen! :)
e man KUNG så e man!
Nån mer än jag som ska fucking hinka imrn?!?!!? :DD/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Noelia

Brolle vie tunga haha ! Jag och ida hinkar pååå bruuch ! <3

2012-03-08 @ 22:39:46
URL: http://noelitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0