J<3

Känns helt knas! faktiskt asså vi hade igentligen ingenting sånt där lixom vi va bara vänner men seriöst så känns de som om du inte kan höra av dig längre för att jesper är sur på mig för innan jesper vart sur så snackade vi och smsa och höll på as mycke och nu efter så hör du inte av dig o vi smsar inte och du säger inte ens hej och vi träffas aldrig längre.. känns som om jag itne pratat med dig på evigheter :'( . ska det mellan mig och jesper behöva förstöra våran vänskap.. eller jag kanske har fel?.. Aja ville bara skriva de..
Det är nog bara 1 eller 2 personer som verkligen vet vad de handlar om tror jag! Tack för att ni finns!
Rebecka och noelia! Älskar er sjuuukt mycket finns alltid för er! hoppas ni vet det! <3
I miss you, like everyday
Wanna be with you, but you're away
I said I miss you, missing you insane.



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hoppas du vet att du kan säga allt till mig också men de känns som du inte vill säga saker till mig längre älskar dig bästa vän glöm inte de! <3

2012-04-01 @ 15:50:27
Postat av: Natta

Oavsett om vi e osams finns jag för dig 24 timmar om dygnet. Älskar dig obeskrivligt mycket !

2012-04-02 @ 07:58:49
URL: http://amandaonatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0