Jag minns<3 - A'

Jag minns dig som igår
Trotts att tiden bara går
Vill jag veta hur du mår
Jag minns dig från då
När du fick mitt hjärta "å" slå precis så

Jag minns det som igår
När det fortfarande bara va vi två
Jag minns som vi var små
Jag minns dom vi var då

Jag minns...när vi hookade och
Gav in... när du fortfarande
Va min...men det gick så fort att jag blev
Fart blind...men jag minns...ja jag minns

När fart vinden tog tag i den
och nu vill du inte ens längre va min vän
Men jag måste inte finna Förklaringen
För jag kommer le igen

när Jag minns dig som igår
Trotts att tiden bara går
Vill jag veta hur du mår
Jag minns dig från då
När du fick mitt hjärta "å" slå precis så

Jag minns det som igår
När det fortfarande bara va vi två
Jag minns som vi var små
Jag minns dom vi var då

jag minns...när vi bara kunde sitta och le mot varann
med ett levande ljus som en helande brand
i hjärtans ekande brus kärlek letar sig fram
ur en trevande famn kommer starkare band

som när man delar på allt
för jag vet att man kan
tappa sig själv ibland i en stegrande trans
för man kan inte vinna kärlek följt av en segrande dans
nej det handlar om balans

Ja Jag minns dig som igår
Trotts att tiden bara går
Vill jag veta hur du mår
Jag minns dig från då
När du fick mitt hjärta "å" slå precis så

Jag minns det som igår
När det fortfarande bara va vi två
Jag minns som vi var små
Jag minns dom vi var då

Jag kände en kontak
som sträckte sig långt bortom rim och reson
det var som en kontakt mellan himmel och jord
men det svalnade snabbt som en sen augusti natt
somnar full vaknar tom

ja morgnarna gör ont,
för jag måste kämpa för att hålla mig vaken
för all kraft å vibb som jag byggt upp under dagen
försvinner under natten, frusen ensam å naken
tappar man garden

har du sett på maken
jag blandar inte ihop ren energi med magi,
fågel fri du mirakel
innan det fanns liv, jag älskar dig och det håller jag fast vid
när jag nu släpper taget

för Jag minns dig som igår
Trotts att tiden bara går
Vill jag veta hur du mår
Jag minns hur du va då
När du fick mitt hjärta "å" slå

Minns du igår
När det fortfarande bara va vi två
Jag minns som vi var små
Jag minns den du var då

Som jag redan sagt så kommer tiden läka mitt sår
Så med ett leende på läpparna så minns jag igår
Nu är jag fylld av kärlek så jag hatar aldrig då...

så...

jag kan inte vara så(da)n

kan aldrig behandla dom

minnena så...

....som... (du kan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0