Jag saknar dig!

Asså vill bara att allt ska vara som vanligt igen! har insett hur fel det är när man inte har sin bästavänn vid sig längre! visst det är inte så att jag mår dåligt eller något sånt men allt blir bara så fel!
saknar massa andra oxå! men jag kan inte göra något åt saken! jag sabbar alltid allting! varför?
sabbade allt mellan oss sabbade allting mellan mig och världens bästa människa oxå! alltid jag.. men vad ska jag göra? jag försöker att inte va en bitch eller något men jag märker inte ens själv när jag är dryg eller verkar sur på någon? folk frågar mig varje dag varför jag bitch blickar dom och om jag är sura på dom osv.. men grejen är att jag itne ens märker de själv.. det är det som är så jobbigt. Ska försöka att inte vara sån men det är svårt för jag kan inte vara någon annan än mig själv och det är tydligen sån jag är så det kommer bli svårt osv... MEn jag har verkligen ingen blogg lust nu!  ska fortsätta sms liite med 3 små retards ( mackan, jocke & noelia..) fast noelia svara nte så aa... / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0