Mår inte bra..

Känner mig fett efterbliven asså haha nej men pallar inte tagga tbx t skolan som mamma ville att jag skullle göra nu för att gå t sista lektionen.. och om jag itne gör de så får jag inte gå ut.. men fuck de! om jag vill gå ut så går jag ut, vad ska dom göra lixom ;) vill verkligen träffa en person oxå men jag vågar inte! eller asså jag vågar men det är fan piinsamt! för jag tar skiten för allihoppa nu! för det är inte bara jag som ska ha haft när jag hört av mig.. Men vad ska jag göra? bara barnsligt och stå och skylla ifrån sig bättre och ta skiten och gå vidare ist, får väll se vad som kommer hända nu.. Men orkar inte blogga nu ;( ska lägga mig i sängen och sätta på tv.n och lyssna på musik :/ 

 fick ju en ny tv igår :D BÄÄÄÄSTA i'm inlove! (a)/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0