Min dag..

Åhhhh asså jag skulle kunna skriva 178sidor om hur sur jag har varit nu på kvällen pga stefan och dennis! asså jag fick riktigt mycke damp och de känns som jag är värsta fittan nu! för erik fråga hure va med mig och massa bettede sig skit snällt och jag va as dryg och sur.. och sen kom william och börja hålla på oxå då va jocke oxå as gullig och ba : reta inte upp henne nu jag lovar gör de inte.. hahhaha bara för att jag fick damp på han och marcus för marcus tog min mobil och asså jag kännde bara hur mycket jag skakade pga av ilska och hur varm jag blev.. va säkert skit röd oxå för de va så varmt! hahaha men mongot fatta ju inte när jag sa att jag ville ha den...
men iaf : dagen!
Dagen : min dag började med att jag gick till skolan.. kom dit halv 11 och jag slutade 11 så de va knas.
men sen drog jag t centrum sen åkte jag t tumba med noelia och köpte skor sen drog vi tbx t centrum där vi träffa: vanessa, mackan, dennis, jeppe. sen va vi vid solsidan och dom stog och piska mest mig och vanessa med fucking pinnar! och asså jag lovar! jag hade ADHD! fyfan vad ont de gjorde! har värsta märkena nu.. tur att de inte är sommar och man har shorts -.-' men imrn ska jag och vanessa tydligen döda palm hahaha! vi kom nyss överens om det! :D bääästa men iaf tillbaka till centrum.. efter ett tag kom jocke och erik oxå sen kom berg. vi va med dom från typ klockan 2? till typ halv 10 :D haft en awsome dag idag! :D men nu ska jag nog kolla facebook och smsa lite till med: noelia, vanessa och jocke! :D hahaha // amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0