Norelia

Du är bäst, my sister from another mister! hehe :$
nej men bästa brolle! lyssnar alltid och om man säger något till dig så håller du vad du lovat! och oftast så tror du på mig... Hahaha! :D
Vet inte vad jag ska skriva du är min lilla böna! bara min fuck alla andra! you're my own biaatch!
Du är min fru nu! vi ska leva lyckliga i resten av våra liv i hope! asså fatta i sommar! shiiiiiiit! underbart! längtar som innihelvete! hänga på mölle antagligen med ''gänget'' hahah det e så sjukt kul att vi har börjat vara med så mycket mer folk visst det va awsome näre bara va : du, jag , natta, cassandra och dani! men det blir helt anorlunda när de är så många fler lixom :D men vet inte vad mer jag ska skriva de går itne att beskriva dig med ord världens mest underbaraste vänn! Jag älskar dig noelia! <33333 / amanda 

Kommentarer
Postat av: Utan att skämmas leverar!

Såå söt min broder love you mest mest ! sommaren

omg fuuuucka urrr! <3

2012-03-19 @ 10:20:52
URL: http://noelitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0