ReSpeKT lÖs!

Fyfan vi hade assss kul och fett trevligt Asså jag, Jimmie, Noelia, cassandra , Ida, Hani och becka :).
Sen kom en jävla tant och sa att becka hade grönt hår?! Man ba: vänta va? Har du inga speglar hemma ree! Hon kan aldrig ha sett sig själv i en spegel lixom för hon såg själv ut som S.K.I.T! Vi snea lite på henne men sen vart de kul igen! Haha om jag får för becka ska jag lägga upp en skit skön video på henne! :D Bäästa! Becka vill bara att du ska veta att du sjunger som en GUD! HAHHAHAHAHAHAH! Grym på att gör covers! Pöösss/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Becka

hahahhahhahha vi får se, jag ska se den först!



Jävla hor kärringen, Hon kan fan tagga till biggest looser.

2012-03-02 @ 00:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0