TAHAHA

nyss kommit hem från unkan efter att ha varit där sen halv 7 haha! trevligt men idag har jag och noelia spenderat nästan hela dagen med att vara med martin och lino haha! skööna snubbar..

men iaf tog 22.58 bussen hem med: william,martin,sebbe och alex och på bussen ville martin göra alex avundsjuk så när vi gick t bussen så smällde han mig på götten typ 3-4 gånger! hahah alex blev typ fett avis då xD men sen på bussen så precis när alex skulle sätta sig brevid mig så tog martin den platsen HAHA!
sen höll martin på typ hela buss resan hem för att han tydligen blir fett avis när ngn rör mig eller ngt.. men sen när vi skulle gå av ville wille göra han avis så han gick framför mig och alex gick bakom så höll han bak sina armar så han tog på min gööött! ända tills vi hade gått en bit -.-.. sen när vi gick så höll martin sin arm bakom min nacke och alex gick bakom! HAHAHAH jag dör :') men sen när jag och martin gick sista biten själva så berättade martin att alex tydligen är skit kär i mig...... *spyr* :/
martin- men jag gjorde så för alex blir fett avis för vet du hur kär han e i dig eller?
jag- asssååå... det e fan piiinsamt!
martin- haha visst!
jag: mm.. ( fett äcklad )
martin- amanda kan jag få ditt numer kan jag få ditt numer ( härmar alex ) haha skulle du gett de då?
jag- eruuuu dum? jag skulle inte ha gjort det!
martin- vadå haru gett det?!
jag- nej asså jag skulle inte ha gjort de om han fråga! -.-'
maritn- jaha vilken tur trodde fan du hade gjort det!
OSV... HAHAHAHAHAHAHAHA neeeeeeeeeeeeever att jag hade gett mitt numer t han-.-
men iaf orkar inte skriva mer måste kolla luren som ligger på laddning för wille is tha boooombare!
.. skriver mer imrn / Amanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0