Lak sho inge liv...

KÄRLEK
Är du kär? – Nope..
I vem Isåfall? – ..
Har du sagt ”jag älskar dig" till någon utan att mena det? - har jag säkert..
Är du rädd för kärleken? – vadå rädd? -.-

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? – aah
Snusat? – aah
Rökt vattenpipa? – aah
Har du varit full vid fel tidpunkt? – aah varje gång.. träffar alltid någon man inte vill träffa..
Tycker du att det är coolt att supa? – SUPER coolt! hahahaha! saiik
Kysst en främling? – standard..driiver
Har haft oskyddat sex? –nope
Kysst en tjej? – haha knas! 
Har du haft sex med mer än 20 Personer – hipp hipp H**A
Gråtit inför mer än 10 personer? – nej.
Smygit ut? - yes
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - ..
Sovit bredvid någon av samma kön? – aah
Sovit brevid någon av motsatt kön? – yees
Lekt med någons känslor? – ..
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? – yees! finns vissa människor jag lever för!
Gråtit dig till sömns? – nej tror inte det :o
Gråtit framför någon du älskar? – dont guees so
Vaknat av att du gråter? – nope.. gråter typ aldrig..
Skrikit ord som hora och slampa till någon – hahah ja..
Mått bättre eller sämre av alkohol? – jävligt mycke sämre dan efter asså.. känslan av sp**
Slagit någon på skoj? – yees!
Blivit slagen på skoj? – varje dag..
Badat i havet? – aah
Har haft snöbollskrig? – aah
Inte sovit på en hel natt? – aah
Varit på sjukhuset? – aah haha för många gånger..
Sovit i över 12 timmar? – dont guees so
Sett en film mer än 10 ggr? – nej fan kollar på 1 film sen raderar jag den från datan.. x'd
Velat dö? – Nej! varför ska man dö när man inte ens börjat leva.. for real?
Varit ute en hel natt – Almost.
Bråkat med en vän –  yees. 

UTSEENDE
Hur lång är du? – 180 kanske o.O
Ögonfärg? - Blååa
Hårfärg? – guguguldigt....
Stil? – olika.. 

FRITID
Du har varit på läger? – nope..
Du skriver låtar/dikter? – ja värsta poeten! -.- nej de gör jag inte..
Du kör handboll/basket? – fan vad tråkigt!
Du kör fotboll/innebandy?- neej! eller jo ibland på sommaren kan de ske :D
Du är ofta med kompisar? –  varje dag från morron till kväll!

DU TYCKER OM ATT
Kramas? - Alltid.. like a baws!
Kyssas? - ..
Prata? - ohja om jag är tyst ere för att.. nej jag är aldrig tyst :o
Sova? - vem gör inte!?
Gå upp tidigt? - Självklart -.- fan troru?
Lyssna på musik? -  musiken är mitt allt! utan musik kan man fan itne leva!
Lyssna på musik i headset? - ja.. om jag ändå hade ett headset :/
Vara på stan? - Centrum is tha shiiit!
Vara ensam? - beror på vad jag är på för humör!
Att vara kär? - ..
Vara i skolan? - Rasterna är bra lektionerna är knas!
Vara hemma? - fett tråkigt!!
Shoppa? - om de är jag som shoppar! fast de är ändå mysigt att gå runt och kollar bara,,
Kolla på film? - beror på vem man är med!

HYGIEN
Hur ofta duschar du? - varje dag typ eller varannan ibland..
Använder du deo? –? nej jag luktar apa.. men wtf!?
Brukar du borsta tänderna varje dag? - nej bara ibland.. asså vad ere här ens?
Använder du parfym? – men aah 

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? – COLA! FAA
Tv/Data? – Data.
Blå/Rosa? – Rosa
Fest/Softa? – KRÖÖÖÖÖÖÖKA

FRÅGOR
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? – ..
Vad tycker du om kärlek? –? ..
När kramade du någon sist? – vid typ 22.00
Saknar du någon speciell person? – om jag gör!
Har du svårt för att bli kär? – yees.
Är du singel? – yees :D
När fick du senast en komplimang? – varje dag bror varje dag! hahahha
Har du hånglat med någon av samma kön? – neej! -.-

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös - tror itne de
Hånglat med nångk  riktigt ful – nope
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll - Nope.
Gjort något riktigt dumt - yes
Gjort något du verkligen ångrar - ohja!
Varit nykter på någon nyårsafton? - ja eller asså...
Åkt ambulans - nope
Gjort något olagligt - yees.
Blivit polisanmäld - aah x'd
Fått din mamma att gråta - guess so.
Skämts över dina föräldrar - haha ja :')
Skämts över dig själv - skämmer ut mig varje dag så börjar bli van HAHA!
Sagt jag älskar dig och menat det - yees.. :/
Tagit droger - ...
Vilka kläder sover du i? - fotbolls shorts och linne
Vad hatar du verkligen - människor som leker viktiga och får fett med luft! och sen sånna som snackar skit bakom ens ""bästavänns"" rygg.. där går gränsen.
Varit kär -..
Har du varit kär i någon du inte haft chans på - pfft! vem kan jag itne få? hallå? -.-
Är du ensam nu? - yees
Vill du gifta dig? - ingen anning har inte lixom kommit så långt än.. tar dag för dag framåt lixom 
Vill du ha barn - kanske de ^^

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng - Jag om inte de så vare väll amanda A
Såg dig gråta - herre.. de va länge sen :o
Fick dig att gråta - ...
Du gick på bio med - kommer inte ihåg..
Skällde på dig -snubben på medley haha eller jag skällde på honom..
Kramade dig - marcus och vanessa :)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit - nope
Kramat någon - yees
Pussat någon -nope
Köpt någonting - yees
Sjungit - haha hela tiden!
Saknat någon - grovt mycket! MKK! <3

HAR JAG?
Digitalkamera - yees
Telefon på rummet - nää
Egen dator - yees
Könssjukdom - självklart.. wtf!? NEEJ!
Bra kompisar - bäästa älskar er brudar : R,I,V,A,N,C (?)<3
ANNAT
Hur mår du just nu? – toppen (y)
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - nää, men jo FTW!?
Har du piercat dig? - yees
I så fall, vart? - naveln :p

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - nyss..
Hur länge sen var det du träffa din pappa? – ngr dagar sen..

ÖVRIGT
Är du hungrig just nu? - lite grann..
Vad är klockan nu? – 00:37
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, bloggen , youtube!
Gillar du punk-stilen? - neej? lääskigt :o
Har du sminkat dig idag? - yees lite grann..
Har du på dig för trosor just nu? - nej du vet.. ahahah klart man har x'd
Lyssnar du på musik just nu?  - yees
I så fall, vilken låt för tillfället? – danne W - brevet till himelen.. så sorglig :/ men så jävla sjuukt bra! :'(<33
Vad gillar du för musik? – Svensk rapp! älskaaaa!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0