ZTE Blade

Är den bra? :o
ska försöka övertala min far till att få en sån! den kostar ändå bara 990:-
not so bad lixom! men jag vill verkligen mer än allt annat ha tillbaka min Iphone!
började seriöst gråta när den gick sönder osv.. Seriöst!? jag gråta för en mobil? herre gud förut bytte jag mobiler hit och dit hela jävla tiden! och nu gråter jag över en? men seriöst Iphone i mitt hjärta!! <3 kommer aldrig glömma dig buddy, du finns i mitt hjärta! tänker på dig varje dag ( har gått 1 dag ) det har gått en dag utan dig och det känns FÖRJÄVLIGT! vill bara hålla om dig och prata med dig nu! HAHAHA begravning bree!
nej men seriöst ska kämpa för att pappa ska lämna in den på lagning verkligen asså! man kan lixom ha ALLT i den asså appar och allt! :////
men iaf....
imrn blire nog krök.. men jag har inte så mycket eftersom att jag bara fick 200:- idag och dom är ju slut..
va tvungen och köpa 2 paket cigg så det gick ju på 100:- sen 75:- till comviq :( och nu har jag lixom 57kr kvar på mobilen och jag köpte det vid 12.00 idag typ KNAAAAAAAAS!
men pallar inte blogga mer HEJDÅ! /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0