B-rooooor!

Nyss kommit hem från att ha spenderat kvällen på unkan like baws! :)
HEeelt knas idag asså HAHAHAH
becka satt sig i en låda så william tejpade lådan så hon inte kom ut och jag o ebba stog o gjorde luft håll HAHA
sen skrev ebba: skickas till africa.. sen precis när vi va klara så kom : martin, mackan, keff o dom hahah så dom bärde ut henne till jonathan han blev as rädd. hahah men jag o mackan stannade inne på unkan vi va helt själva där och dom hade lagt fram en godis skål hahah så jag och mackan rånade dom på den HAHAHA aja skiiiiit kul fkt!! :D
men sen så hände de inte så mycket förutom att brand lamret gick och alla va tvungna att tagga ut så dom stängde 15 min tidigare :/ haha men tog bussen hem med wille o martin mysigt värre... hahah fml mode typ. som vanligt vart min rumpah grovt misshandlad.. :/ hahha aja life goes on osv.. sen en stund efter att jag kom hem så drog jag ut med noe o cassandra myyys :) så kom sudden förbi HAHA piiinsamt osvosv.. självklart satte jag chips i halsen och typ doooog! -.- suuuug av mig vad piiiinsamt det blev då.. xD speciellt när dom började snacka med mig (Sudden o ngn random gubbe) -.-.. aja ska kolla på bigbrother nu såå pööööös :)/Amanda
JUSTE FICK TILLBAKA MIN BEBIS IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LYCKLIG BRUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x1000!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahah hittade nyss en gammal bild! HAHAHAH <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0