Bäääänken'

Sitter just nu på en bänk utanför iv haha brist på liv osv -.- väntar på att tiden ska gå så att jag kan dra hemåt, fett skööööööönt att de är fredag imrn! Fuck mode!<3
Sitter med Marcus och Kim som sitter och sjunger som cp barn hahahahhahahahahahah Kim så fuuuuuuuul! x)
Fast de skulle lagts upp vid typ halv 12.. Mackan den fucking hunden körde tortyr med mig idag :/ han duckade upp mitt hår helt totalt :/ sen gjorde han bränn märke med hans cigg på min hand det svider som faaaaan! :( sen så satt han som vanligt och nypte (?) mig och trodde att jag va en kudde sen kallade dom mig för Ida Andersson för att hon e tydligen en sån som ligger runt med alla? Vänta men va? -.-... Mackans kommentar: du är som Ida a... Vill du ligga med mig nu? :) HAHAHAH jag ba: mej de e lungt jag klarar mi..
Mackan- de e de du inte gör för då skulle du ju inte messat mig varje kväll och fråga om jag ville komma?
Jag- vänta.. Vem vare som smsa vid 1 på natten sist? HAHA ÄGGGGGDDDD lilla gubben <3 Aja nu blir de en bibel här känner jag :( så puss hej.. Ser as ledsen ut på bilden... Men så här och lite värre gick jag runt med en stund i skolan :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0