Bara för dig!

Bara för dig becka! <3
hahaha standard att antingern du eller noe med erat" blogga rå" !
hahaha knas.. glömmde bort att jag bloggade.. så fastnade på feejjan så becka hinner väll antagligen inte läsa de här idag.. ;)
men iaf.. hörru skaru va med mig o noe imrn på våran " va inte i centrum dagen" ? :D
Bästa ska bevisa för en viss person.. att jag klarar mig priiiima utan att vara i centrum o luffa! fast jag förstår människan.. Jag tycker oxå att de är piinsamt att vara där hela dagarna.. FAn folk tror ju att man itne har något hem -.- aja ska sova nu.. Puss/Amanda
Asså standard! någon kan säga värsta torra saken som ingen garvar åt.. Förutom jag dåra.. HAHHAHAHAHHAH såååå piiiinsamt asså STANDARD'.. ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0