Dagen.. Lets börja läsa.

HAHah har varit på unkan hela dagen typ inte hänt så mycket osv.. sen hade vi planer på att dricka.. men nej då kommer ju affe o jocke och tjallar på oss så dom skickar ut 4st fritids fältare på cycklar som skulle leta efter oss hahah. Såå när jag skulle gå så stalkade jocke o affe mig ända tills vi var framme. och självklart hade dom tagit nummret till fritidfältarna och massa skit.. fast dom va redan där.. men jag och becka är så kungliga så vi lurar iväg jocke o affe sen springer vi åt andra hållet där drickan va så tog vi den och sprang iväg o gömmde oss haha sen precis när vi har kommit en bit så hör vi hör någon kollar där drickan låg innan.. Så jääääävla tuuur! hahaha så vi satt på vårt ställe i typ 10 min o chilla o tog en cigg o snacka lite hahah klockers.. sen när vi kom ner igen så va alla där nere. så började jag o jocke smo vanligt och slås! eller vi kör "sista slaget" ahhaha och det är jag som har det K.U.N.G! :D men sen va vi kvar lite i skyttorp sen drog massa.. sen drog jag o dani t bussen så chillade vi där en stund.. sen kom: jocke, affe, martin, sebbe o wille. så tog jag bussen hem med: martin, wille o timothy(?) haha
sen gick jag o martin hem tsm gulligt haha nej men tråkigt värre så siter jag hemma nu helt forever alone.. :/ haha aja ska fortsätta tjaffsa med affe på facebook o jocke på sms hahahahha! jag dööör vilka muppar! :D aja puss/amanda
Ser du mitt leénde? HA lika fejk som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0