..

Orkar inte.. Ska upp vid fucking 8 imrn heelt sinnes asså.. kommer aldrig orka de så de blir att lägga sig i tid idag efter en underbar lördag o skön söndag :).. Hade de trevligt igår faktiskt men jag kännde inte så många där haha så i början satt jag bara runt bordet med typ emelie, berg, mikkan o sudden xD sjuukt trååkigt men sen blev de roligare o roligare ;) när emilia kom vart det jävla mycke drag asså ;) hahah men iaf.. orkar inte gå in på de där igen så kör bara.. hahah vene vart jag fick de ifrån men iaf x) ska säkert dra ut o möta jeppe inna jag ska lägga mig oxå -.- fml.. men aja juste!!! jag badade idag!!!! :D haha fett glad :D jag o becka drog årets första dopp asså såå kungliga.. men de va folk som fiskade där som började garva fett mycke haha tror de kan ha varit för att jag skrek sönder för de va fett kallt.. :$ aja ska loookka fejjan o smsen nu så bloggar kanske en gång till senare puss/ Amanda
Kuuuung jag är på paint asså!! hahahha ville inte ha mackan med i bilden :$ hahah men en sån där lång sak vill jag ha!!! fett kul :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0