HAHAHA

hahahahha att i köket och chillade galet nyss sen fuck jag sms där de stog från: karlsson jesper.. "kom fönstret" HAHAHHAHAHAHA  så gick jag dit haha jag ba: vad!?!?! haha skit sur men iaf då stog han och dansa och sjöng.. piiiiiinsamt jag började asgarva å får jag ett till sms från: jeppe: "vafan garvar du åt? sjunger jag inte bra eller?" HAHAHHAHA asså jag orkar inte! så kung! sen så kom han ner hit.. ser ut som ett freaking troll osv men aja haha han ba: nämen vad gulligt rum! hahahah jag ba: KOLLA INTE IN!? hahahha så kommer jannica in med bara handduk! hahahahha fyfan vad han skämmdes! XDDDD
jesper- vem e de!? du har väll ingen syster!!!!??
jag- HAHHAHAHAH  de e min brors flickvänn!
jesper- ey fyfan nu skämms jag som fan!
så ställer han sig brevid fönstret så han inte syns hahahahahahhahah!! asså trodde jag skulle dö av garv..
Så va ida o emma här.. de e två små skit ungar. så alla vet.. dom kom för att informera mig om att jennifer faktiskt sov på soffan. -.- MEN K-BRY om jennifer sover på soffan eller inte herregud jag hade kunnat överleva utan den infon haha.. aja vad ska man göra lixom dom är överallt hela tiden -.-.. aja ska fixa mig sen dra ut puss/Amanda
HAha så jävla standard att någon ska skriva haff..  självklart av alla jesper oxå hahah.. den kommentaren högst upp är från noelia! :D råkade ta bort hela hennes namn hahah xD
ni fattar säkert varför hon skrev fiiidooo! hahaha bästa att personalen på unkan har börjat kalla honom för fiiidooo mest jonathán och tesse kallar honom för fifi! det är ju ett tjej namn!? hahaha aja fuck de.. det här ska inte bli ett inlägg om han... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0