Ingen kan ta min känsla ifrån dig varje gång jag tänker på di

Tjena mittbena! :D
idag har de varit en rätt soft dag faktiskt!
först vare skola så jag tog mig friheten occh sluta runt 14 ist för 15 ;) buuusssiigt :$
nej men drog hem en stund och dunka musik sen drog jag t centrum med mamma o min bror! där mötte jag folk sen kom becka då va vi med amanda,ida,william j, lino, nicklas och emelie! :) sen drog alla t unkan där de va tomt haha men efter en stund så kom typ keff,jocke, mackan o dom där :) haha standard! förlåt marcus men ditt hår!!??!?!??!?!? vafan haru gjort! förlåt för att jag sa att de va fult oxå! :$ men asså varför!? den eviga frågan asså! :/ nej men det blir säkert bättre när man har vant sig vid det.. haha men standard att vi bråkar x'd nej men sen satt vi bara på unkan o chillade.. sen drog noe,becka o ida :/ sorgligt värre för då blev jag kvar själv med amanda som drog lite senare typ.. så tog 9 bussen hem med helga, emelie, jocke o keff. Så på bussen mötte jag andy ! alltid lika trevligt och prata med han! sjuukt snäll människa som verkligen bryr sig om en (y) sen vare mossen o då va jag ju tvungen o säga hejdå.. men gick av med keff så gick vi en bit sen skulle han t porten och då vart man ju forever alone :( hahhahaha mongo men iaf.. imrn äre nationella prov osv FML. sen efter de så ska vi åka t ngn fucking djur skit sak -.- apa trååååkiit.. så jag blir nog hemma asså (a) men de blir typ bibeln nu så avslutar med en liten bild som stämmer in precis! puss/ Amanda
ILY<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0