Jag brukade tycka att du va snygg. Men din attityd gjorde dig ful som stryck!

Noelia , cassandra o becka! jag älskar er. Så söta som alltid finns vid min sida oavsett vad! som alltid lyssnar även fast det kan va så sjuuuuukt tråkiga saker jag snackar om som ni inte fattar ett piss av men ni lyssnar ändå!
Sen ska man ju inte glömma jocke ända killen som man oxå alltid kan prata med! tror jag har sagt mer om mitt liv t han än någon annan.. Men har märkt att han är en människa man verkligen kan lite på! ända sen jag fick kontakt med han så har han funnits.. Som när allt med jesper hände så var det han och noelia jag snackade mest med de va dom som stöttade mig mest och sa att alla skulle bli bra igen de va dom som fick mig på humör! och dom hade rätt! Bäääästa bröööööder! <3 Kärlek t alla er
puuusss/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0