Thaa day.

Skrev ju förut vad jag gjorde förut.. haha låter knas men ändå.
vid typ halv 5 -5 så drog jag o noe t tumba hon shoppade litegran :D mysigt och komma från salem!
sen tog vi halv 6 bussen t centrum och drog t grillen o åt med becka sen tog vi halv 7 bussen t unkan osv.. chillade där osåå. haha tycker seriös synd om min ruuumpah! seriöst misshandlad mest av william sen martin sen cassandra :( hahah cassandra försökte ta kort på mig o wille idag när vi låg i soffan o massa skit.. hopppas verkligen inte att du fick ngn kort för då blire piiinsamt! hahahha! men iaf sen kom fiiiido :D driver.. men då fick jag cigg som tur va ;) hade en kvar men ville ha den t imrn men de behövde inte han veta (a) :D fast va tvungen att ta den direkt så gick ut med han.. sen när vi hade rökt så drog vi in. då la jag mig i soffan (yyy) älska sofforna och dom stora kuddarna KÄRLEK!! haha sen tog jag, cassandra,martin o william bussen hem vi gick av i målar med dom osv :) sen på vägen hem så lekte martin snoppdog(?) så han höll om cassandra med ena armen och mig i den andra hahah knas :$ men nu sitter jag i min säng o ba chillar galet o smsar lite.. ;) puss/Amanda
skööööööööön låt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0