Thiiiii bloggah

shoo lääään waazzap G.s? :D
haha driiver har precis kommit hem efter att ha varit ute med: jimmie,linus, marcus P, danne, lulle o wickleys..
Började med att alla skulle dra från ida så då frågade linus mig om jag vill följa med t möllebron där alla tydligen skulle vara.. Men när vi väll kom dit så hade alla tydligen taggat med ebba, lucas A o jeppe S kom tbx på en moppe och så snackade vi lite med dom. sen skulle dom o marcus tagga så vi började oxå röra på oss haha vi visste inte vart vi skulle dra men vi gick iaf mot salem igen och sen när vi va typ vid mossen så ringde vi cassandra så hon kom ut en stund o chillade oxå haha faktiskt rätt kul att bara va med grabbarna faktiskt fast dom kan ju va en riktigt pain in the as asså speciellt när dom håller i mig och linus håller i en skalbagge fucking lver mitt huvud! :/ sad face HAHAHAH! jag skrek som om jag blev fucking våldtagen eller ngt hahah jag HATAR skalbaggar hahaha så kul att den bet honom HAHA! sen från ingenstans när vi va på väg hem så ville jesper K att jag skulle komma t drisken.. tänkte dra dit först men sen när jag va på väg hemåt så skulle han typ tagga hem så jag pallade itne gå dit o va värsta inbjudaren i typ 5 min xD aja de är säkert krök någonstans imrn för stefan fyller 17år idag GRATTIS! :D
haha men iaf skriver typ en bibel nu känns de som haha men bloggar mer sen eller imorgon...
hihi
Haha man saknar ju de ändå liiite asså!!.. helt ärligt så har de här nog varit den roligaste/bästa vintern av alla även fast man blev mulad 24/7..men man lärde känna typ hela salem folket och allt sånt som förut kännde jag typ ingen och nu efter all mulning och allting så har jag fått rätt bra kontakt med: stefan, dennis,salle,foppa,jeppe,nikki, micke och massa mera AWSOME dudes!! :D aja hoppas på att sommaren blir ännu roligare! :DDD
(btw.. vart aldrig direkt "mulad" i skolan, fick bara liiite snö i ansiktet då o då och lite snöbollar ;) hahahhaa <3 aja ska nog sova nu :D puss/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra'+

2012-05-19 @ 10:56:44
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0