FA.

Jag vill skrika. Men jag kan inte skrika.
Jag vill gråta. Men jag kan inte gråta.
Jag vill le. Men jag kam inte le.
Jag vill skratta. Men jag kan inte skratta.
Jag vill må bra. Men jag kan inte må bra
Du var den ända som fick mig att skratta, le o må bra! Du var min livs kraft! Utan dig så är allt bara skit! Jag vill kunna sig dig, höra dig prata, se dig skratta & må bra! Min älskade ängel! Ingenting är desamma utan dig. Jag saknar dig så jävla mycket! Kramper i magen och i hjärtat varje kväll.. De är då jag tänker på dig. Alla våran minnen, kommer du fortfarande ihåg dom? De gör jag! Varenda minne sitter kvar i mitt huve och kommer alltid att göra! Skulle aldrig glömma bort dom. De är så otroligt många, men dom lever kvar i mig än. Ibland så gör jag saker som påminner mig om dig.. De är då de gör ont i hjärtat av att veta att jag aldrig kan göra de med dig igen. Vart är du nu? Kan du se eller höra mig?. Min ända önskan är att jag ska få kunna se dig igen.. Jag vet att de inte kommer hända, men jag kan ändå inte sluta hoppas. Jag hoppas fortfarande på att allt detta har varit en lång mardröm.. snälla malin kan du inte bara komma hem igen. Saknade blir större när jag tänker på allt du missat. Om 1vecka fyller jag 18 oxå, den skulle jag ha spenderat med dig. Asså vi hade så mycket planer tillsammans! JAG ÄLSKAR DIG MALIN! Även fast du inte finns här med mig så kommer du alltid finnas i mitt hjärta.
1994-08-22
2009-04-03
Förevigt saknad..
-Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0