K.A.R.M.A

Love life! Haha tog 21.30 bussen från unkan idag med alla people sen i snickarstigen trök Foppa på nödknappen så dörren fasna haha dom gjorde de i tisdags och onsdags oxå och de har varit samma busschaffis varje gång! Så jävla rätt! För den där buss chaffören är så jävla bitchig! Asså alla verkligen HATAR henne! Så började hon skylla på oss som va kvar så då fick Amanda damp de va bäääästa! Haha sen gick becka, Martin, keff och Stefan så vare bara jag Amanda a, jeppe och Jocke kvar hahah hon fick inte igen dörren så vi fick sitta inne och vänta på nästa buss hahahah älska livet! :D Aja nu ska jag ba chilla och kolla på tv för imrn ska jag in t stan med päronen och kolla på vinterjacka! Så ska nog inte t praktiken känns inte som en bra idé eftersom att jag är as förkyld! :/ puss
-Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0