Baaack bitches!

Nu är jag tbx igen gott folk! :)
fick en ny data av mamma och pappa alldeles nyss faktiskt! så kommer nog blogga lite oftare nu! plus att mackan hjälpte mig att fixa så jag kunde uppdatera allt på app store så nu borde jag kunna blogga från luren oxå! :D 
bääästa! men annars så har de faktiskt inte hänt så mycket! samma sak varje dag.. standard typ " idag har jag varit med mackan och jocke osv" haha blir väll lite tjatigt att skriva så hela tiden? :) men nu ska jag faktiskt ladda ner några filmer och sedan ligga och kolla på film! som jag inte kunnat gjort på jätte länge eftersom att min andra data är helt cp! :p men ni som läser detta får ha det så bra så skriver jag mer imrn fuuuck you puss o kram! //Amanda 
riktig broooor låt asså! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0