Mina områåååden!

Hejsan!
Min dag inte speciellt i detalj men de pallar vi inte!? :D
men de började med att mamma körde upp mig t tandläkaren.. va där i kanske 30min.. skönt att jag har fått ngt mot min "inflamation" eller vare heter.. men kommer inte kunna kröka på 3 veckor.. fmlfmlfmlfmlfml!!! får sitta och kolla på när alla har kul :(.. aja fuck de helgen efter att jag slutat med penicillin(?) då jävlar!! fan vad de ska driiickas då asså! :D aja sen efter de så va jag kvar i centrum när mamma drog hem och då väntade jag på marcus så va vi en stund sen skulle vi igentligen ner t rönninge men då va jag tvungen att åka hem osv men sen så kom jeppe utanför mig och hämtade upp mig med moppen så åkte vi upp t marcus och chillade där en stund, sen kom berg och då drog vi ner t centrum och tog bussen t maxi eller aah biltema :) sen gjorde dom de dom skulle göra och sen drog vi tbx igen och sen drog jag och mötte natta efter en stund så vi drog t henne och kollade film osv sen drog ajg t unkan och mådde inge bra så drog hem vid typ halv 9 och nu sitter jag här.. fuck you puss o kram/ Amanda 
hahah kännde att de blev lite långt nu asså :p 
HAHAHHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0