-Måndag

Måndagen avklarad! Så skönt Asså!

Men grejen är att jag är sur! Asså bruden som jag tyckte fett bra om har gått o fått värsta luften från ingenstans? Säkert för att vi börjat umgås med mer folk o vill visa sig cool men man är nt cool om man förlorar vänner på det! Det är alltid bättre o vara sig själv och man ska nt ändra sig för att ngn säger så eller för att alla andra gör det!

Do you remember Do you remember Do you remember all of the things we did? /amanda


Haha ignorera mitt fejs men vist kan Erik göra fina flätor HAHHAHAH kan ju säga : as garvet som uppstod i klassrummet!<3


Kommentarer
Postat av: Natta

Om du menar mig är jag leessen ! Älskar dig mest av allt , och ingen kan ändra på det<3 Du e allt för mig. Hoppas du vet det , förlåt!

2011-12-13 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0